تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

تلویزیون من برنامه ای است که به وسیله آن قادرید شبکه های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه های سراسری، شبکه های استانی، شبکه های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان پذیر است. هم اکنون می توانید این نرم افزار فارسی و کم حجم را از سایت دانلودستان دریافت کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار myTV 1.2:
- محیط جذاب و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب کردن
- کاملا رایگان و بدون محدودیت

دانلود در ادامه مطلب

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

Ripper به شما این امکان را میدهد تا فیلم های DVD خود را به فرمت های محبوب قابل اجرا بر روی دستگاه های پخش تصویر تبدیل نمایید. به وسیله این نرم افزار نه تنها می توانید فیلم های DVD خود را بدون افت کیفیت و با سرعت فوق العاده بالا کم حجم کرده و به فرمت هایی چون H.264/MPEG-4 AVC, Apple TV h.264 1080P, HD WMV, MPEG-2/MPEG-4 TS HD Video تبدیل کنید، بلکه می توانید آن ها را به فرمت های رایج تصویری چون AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, و OGGنیز تبدیل نمایید. دیگر قابلیت جالب این نرم افزار توانایی تبدیل کردن DVDهای صوتی به فرمت های محبوبی چون  MP3, WMA, AAC, و WAVمی باشد.

 

 Odin DVD Ripper اجرای فیلم های DVD بروی روی انواع دستگاه ها با Odin DVD Ripper 6.5.2

 

 

password اجرای فیلم های DVD بروی روی انواع دستگاه ها با Odin DVD Ripper 6.5.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download اجرای فیلم های DVD بروی روی انواع دستگاه ها با Odin DVD Ripper 6.5.2 لینک دانلود – 7.2 مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها